FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Je všechno zboží na e-shopu skutečně skladem?

Ano - veškeré zboží máme fyzicky k dispozici a po provedení platby je připraveno k odeslání.

Je možné spojit dohromady více objednávek?

Ano, to je možné. Pokud jste například provedli objednávku a poté si vzpomněli, že jste chtěli ještě něco přiobjednat, stačí zadat novou objednávku a my Vám objednávky spojíme do jedné. Budete platit samozřejmě pouze jedno poštovné. Stačí do dodatečné objednávky uvést poznámku o spojení více objednávek.

Je všechno zboží na e-shopu originální LEGO®?

Ano. V našem sortimentu naleznete pouze originální LEGO® dílky, minifigurky, sety a další vybavení. Napodobeniny a padělky různého původu u nás nehledejte.

Mohu si domluvit objednání kostiček podle svého přání?

Svůj požadavek na objednávku nám můžete kdykoliv zaslat a pokud je to jen trochu možné, pokusíme se zajistit požadované kostičky nebo minifigurky podle Vašeho přání.

Od jaké výše objednávky nebudu platit poštovné?

Cenu za dopravu nebudete platit, pokud nakoupíte nad 1 500 Kč.

Musím se před nákupem registrovat?

Ne, nemusíte. Pokud se ale stanete registrovaným zákazníkem, nebudete muset při každém nákupu vyplňovat znovu všechny Vaše údaje - stačí se přihlásit ke svému účtu a nákup bude rychlejší. Navíc získáte možnost sbírat kredity za Váš nákup a ty následně využít při dalších objednávkách formou slevy na nákup.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tento web používá cookies Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookies Rozumím